• MobilePay
  • Dankort + VISA/Dankort
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • VISA
  • ViaBill
  • Apple Pay
  • Google Pay

Sonos.dk Udstyr til jagt og fritid.

Har du sprøgsmål vedrørende din ordre eller produkter kan du også kontakte Sonos.dk på telefon 26231307 mellem kl. 0800 og 1800. Hvis der er optaget eller der er telefonsvare på, så læg venligst en besked og jeg vil ringe tilbage så hurtigt som muligt

Du kan kontakte os på mail info@sonos.dk. Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Sonos.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Sonos.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang
til e-handelsfondens forbruger hotline.

 

 

Nye sikkerhedskrav til betaling på nettet

Info om kortbetaling hos Sonos.dk

Pr. 1. januar 2021 stilles der nye sikkerhedskrav til betalinger på nettet. Det betyder at du fremover skal bruge enten din NemID nøgleapp eller nøgleviser (papkort kan ikke længere anvendes) ELLER godkende betalingen med en SMS-kode du får tilsendt af Nets. Dette nye krav om  2-faktor godkendelse gælder i alle netbutikker (EU krav) og er indført for at skabe endnu større sikkerhed ved onlinehandel. 

Hvad betyder det når du anvender betalingskort på Sonos.dk?

Når du skal gennemføre en KORT-betaling skal du fremover bruge enten SMS-kode eller NemID. I praksis betyder det at du, når du har afsluttet dit køb, bliver overført til en sikkerhedsside. Her skal du bekræfte din identitet.

1. Når du vælger NemID

Når du har indtastet dine kortoplysninger vil du som en ekstra sikkerhed blive bedt om at godkende betalingen via NemID nøgleapp'en eller nøgleviseren. (Du kan ikke længere bruge papkortet til godkendelse af online-betalinger). Først her vil betalingen blive gennemført, og du kan se din ordrebekræftelse.

OBS: Har du ikke NemID-app'en kan du finde den dér, hvor du henter din apps. Bemærk at Nets oplyser, at der kan gå op til en time før NemID-app'en aktiveres og kan bruges i forbindelse med handel på nettet.  Har du ikke en smartphone, kan du købe en NemID-nøgleviser hos Nets.

Ved spørgsmål vedr. NemID henviser vi til NemID support (Telefon: 72 24 70 50)
 

2. Når du vælger SMS-kode

Som alternativ til NemID kan du knytte dit mobilnummer til dit betalingskort. Har du gjort det vil du få tilsendt en sikkerhedskode fra NETS på SMS. Du får en ny engangskode, hver gang du handler. Denne kode skal du indtaste sammen med det personlige kodeord du valgte ved oprettelsen hos NETS. Først når du har indtastet begge koder bliver din kortbetaling registreret og din ordre gennemført.

Har du ikke oprettet dit mobilnummer og egen kode kan du gøre det her via Nets.

Hvad betyder det når jeg anvender MobilePay på Sonos.dk?

Du vil ikke opleve nogen forskel, hvis du anvender MobilePay. Denne betalingsform bygger i forvejen på to-faktor-godkendelse.

OBS: Har du ikke MobilePay-app'en kan du finde den dér, hvor du henter din apps.

Du kan læse mere hos din egen bank

Hos din egen bank kan du også læse mere om ovenstående og generelt om to-faktor-godkendelse. Nedenfor har vi samlet links til en række danske banker.

Arbejdernes Landsbank

Danske Bank

Jyske Bank

Nordea

Nordjyske Bank

Nykredit

Spar Nord

Sydbank